Det gør Bravida i forbindelse med coronavirus

Det er vigtigt for os, at alle som arbejder i Bravida, skal føle sig trygge ved at gå på arbejde, og at du som kunde eller samarbejdspartner skal være tryg, når du arbejder sammen med os. Derfor ønsker vi, at du skal vide, hvordan vi i Bravida gør, når det kommer til coronavirus. Vores ambition er at stå sammen - adskilt.

I Bravida tager vi situationen meget alvorligt og begyndte tidligt at følge udviklingen for at være forberedte og kunne agere proaktivt. Bravida følger myndighedernes anbefalinger, og vi sikrer, at alle i organisationen har modtaget de informationer vi sender ud. Al opdateret information kommer kontinuerligt ud til alle ansatte i hele organisationen via vores interne kanaler som app, intranet og mail.

Vi opfordrer vores medarbejdere og samarbejdspartnere til at følge myndighedernes anbefalinger og retningslinjer, være opmærksom på symptomer gældende coronavirus og følge de gældende råd for at beskytte sig selv og andre mod smitte. Derudover har vi taget interne forholdsregler, som skal støtte op om myndighedernes anbefalinger om at vores ansatte arbejder hjemmefra, hvis det er muligt, at vi begrænser antallet af personer ved møder, ved frokosten og på kontoret. Hvis en medarbejder føler sig syg og udviser symptomer, så beder vi medarbejderen blive hjemme. På den måde er vi med til at beskytte os selv og andre mod smitte.

Vi vil gerne bidrage til at holde hjulene i det danske samfund i gang. I videst muligt omfang ønsker vi at sikre normal drift hos vores kunder og på vores byggepladser. Vi står alle i en meget særlig situation, som er ny og ukendt for os alle. Vi må alle gøre en indsats for at få arbejdet til at glide bedst muligt i den kommende tid.

Johnny Hey

Administrerende direktør, Bravida Danmark

For mere information:

Sanne Simonsen

Kommunikationskonsulent

sanne.s.simonsen@bravida.dk

Materiale:

Spar på de faste omkostninger