Bravida Fire & Security sikrer Brøndby Stadion

Bravida sikrer Brøndby Stadion med Integra – et topmoderne og brugervenligt tyverialarm- og adgangskontrolsystem samlet på én platform.

Opgaven

Installation af et nyt tyverialarm- og adgangskontrolsystem, som bl.a. skulle tilpasses de specielle udfordringer og behov som Brøndby IF har til styring og kontrol af hvem, der skal have adgang til forskellige områder på Brøndby Stadion. Installationsarbejdet skulle gennemføres med særlig hensyntagen til de specielle forhold, der er i det omskiftelige og travle stadionanlæg. Brøndby Stadion huser fx. et gymnasium, og det krævede, at Bravidas montører skulle tage særlige hensyn til undervisning og eksamen under arbejdet.

Løsningen

Bravida har installeret virksomhedens eget system Integra. Bag den enkle og let betjente brugerplatform, gemmer sig et nyt, avanceret og tidssvarende stykke software, der individuelt er tilpasset de specielle udfordringer og behov som Brøndby IF har på Brøndby Stadion. Tyverialarm og adgangskontrol er samlet på én platform, hvilket gør den daglige drift betydelig mere enkel. Med løsningen skal Brøndby IF kun tale med én leverandør på sikkerhedsområdet i stedet for flere, som de har gjort tidligere.

Resultatet

”Løsningen er meget fleksibel og gør det umiddelbart nemmere at styre og kontrollere de godt 300 mennesker, der skal have adgang til forskellige områder i et travlt anlæg som Brøndby Stadion på mange forskellige tider af døgnet. Driften bliver dermed lettere, og det er endvidere en fordel, at anlægget er vores ejendom i forhold til det tidligere anlæg, som tilhørte leverandøren.” Teknisk chef Kim Zahle, Brøndby IF

Download case som PDF

Fakta om Integra

Integra fra Bravida er markedets mest moderne og effektive sikkerhedsplatform.

  • Åbent system med fuld integration
  • Adgangskontrol
  • Tyverialarm
  • Individuelle tilpasningsmuligheder
  • Passer til alle typer af virksomheder
  • Enkel og let betjent brugerplatform
  • Kan integreres med andre systemer til styring af energiforbrug, mødebooking mv.