Ny regionsdirektør til Bravida Danmark

Thomas Høybye Henriksen tiltræder pr. 1. november 2020 som ny regionsdirektør for Specialer i Bravida Danmark.

Thomas kommer fra en stilling som Head of Technical Operation and Project Management hos CBRE og har 15 års Senior Management erfaring fra forskellige stillinger i store danske og internationale virksomheder. Tidligere har Thomas arbejdet ni år hos ISS blandt andet som divisionsdirektør for ISS Technical Services. Han er uddannet elektriker og stærkstrømsingeniør fra Ingeniørhøjskolen i København og har efterfølgende gennemført en række ledelsesrelaterede uddannelser.

”Jeg har valgt at komme til Bravida, fordi jeg ser store muligheder i at udvikle Region Specialer og Bravidas serviceforretning yderligere. Jeg har tidligere mødt Bravida i forskellige sammenhænge, og jeg ser frem til at samarbejde med de andre regioner, afdelinger og selvfølgelig kunder og samarbejdspartnere. Det bliver en spændende udfordring at arbejde med specialernes position i et marked, hvor mulighederne for vækst er stor. ” siger Thomas Høybye Henriksen.

For at sikre øget vækst, styrket kvalitet og forbedret lønsomhed samlede Bravida Danmark pr. 1. februar 2019 virksomhedens afdelinger indenfor installationer til fjernvarme, elevator, Fire & Security, køl og sprinkler samt ekspertise inden for automation og CTS under én hat i Region Specialer.

”Region Specialer har siden etableringen i starten af 2019 oplevet en positiv udvikling med øget vækst og en stor efterspørgsel på de specialerede kompetencer. Jeg ser frem til, at vi nu får styrket specialerne yderligere, når Thomas tiltræder. ” siger adm. direktør i Bravida Danmark Johnny Hey.