Fakturering
Bravidas fakturaer håndteres elektronisk.
Fakturakrav for leverandørfakturaer:
Alle fakturaer til Bravida Danmark A/S skal indeholde oplysning om:
- Reference: Arbejdsordre (9 cifre)
- Rekvirent: Bestillers fulde navn samt mobilnr. eller mail.
- Leveringsadresse: Der hvor varen/ydelsen er leveret/udført.
For at vi kan behandle og betale fakturaerne, skal ovennævnte oplysninger være påført.
Faktura fra leverandør:
Bravida sigter efter kun at modtage elektroniske fakturaer – e-faktura. Vær opmærksom på, at en PDF-faktura sendt pr. mail betragtes ikke som værende en e-faktura. Vi modtager dog meget gerne PDF fakturabillede indlejret eller vedhæftet en e-faktura.
Leverandører som endnu ikke sender e-faktura
Har I ikke en løsning til e-fakturering i dag, tilbyder Bravida jer en gratis service, hvor I kan sende op til 100 e-fakturaer gratis om året. Mere information findes her: Inexchange.com/bravida-danmark
Hvis I ikke kan sende jeres fakturaer elektronisk, kan vi undtagelsesvis modtage PDF-fakturaer via e-mail til Kreditorbogholderi@bravida.dk
En PDF må kun indeholde én faktura med evt. bilag. Ligger evt. bilag ikke i samme PDF som fakturaen skal PDF-filnavnet for bilaget indeholde et af følgende ord: seddel, spec, attach eller report. I mailen skal faktura og herefter evt. bilag være vedhæftet i nævnte rækkefølge.
Bravida Danmark A/S’s elektroniske faktureringsadresser:
CVR.nr.: 14769005
GLN/EAN: 5790001272180
Peppol-ID: 0088:5790001272180
Vores VAN leverandør: InExhange
Bravida Danmark A/S betaler normalvis efter løbende måned + 45 dage fra fakturadato.
Med venlig hilsen
Kreditorbogholderiet
Mail: kreditor@bravida.dk