Innovative serviceydelser og produkter

Tilfredse kunder

Vores kunder skal være de mest tilfredse og loyale i markedet.

Vigtige dele

  • Ledelsessystem. BravidaBas, vores ISO 9001/14001 og OHSAS -certificerede ledelsessystem sikrer, at kvalitet, miljø og arbejdsmiljø integreres i kundeprojekterne samt i virksomhedens ledelse og styring på alle niveauer.
  • Fælles arbejdsmåder. Fælles arbejdsmåder hjælper os med at forbedre kontrollen af projekternes udførelse og resultater, fastsætte mere ensartede priser og koordinere vores indkøb og materialeleverancer på en bedre måde. Vi arbejder mere gennemtænkt og bruger vores ressourcer mere effektivt. Det er godt for både lønsomheden, kundetilfredsheden og miljøet.
  • Løbende dialog med kunderne. Vi måler og vurderer regelmæssigt kvaliteten af vores installations- og serviceydelser, varemærkets styrke og kundernes tilfredshed. 

Effektiv anvendelse af energi og ressourcer

Vores målsætning er at være en førende leverandør af energieffektive- og miljøvenlige serviceydelser. Det stiller høje krav, både til vores tilbud til kunderne og den måde, vi arbejder med vores egen miljøpåvirkning.

Vigtige dele

  • Overførsel af viden mellem afdelinger. Hver dag installerer Bravidas medarbejdere ny og energibesparende teknik i vores kunders ejendomme. Vi vil udbrede brugen af de bedste løsninger, og arbejder derfor på at øge vidensoverførslen mellem vores afdelinger.
  • Vi foreslår forbedringer. Vi arbejder for at styrke vores servicelederes og montørers evne til at foreslå og gennemføre energieffektiviserende og miljøbesparende tiltag hos vores kunder.
  • Opfølgning og styring på koncernniveau. Måling og opfølgning på miljømål i en decentraliseret virksomhed er ikke nogen enkel opgave. Derfor arbejder vi på at øge kvaliteten af vores målinger for at styrke opfølgningen og styringen på koncernniveau.
  • Vi reducerer aktivt vores egen miljøpåvirkning. Vi arbejder for at reducere de kørte kilometer og CO2-udledningen fra vores køretøjer.